за предимствата на патиците пред танцьорите и за medea

мирослав йорданов има изключително
смислен симпатичен и забавен текст:

На базата на скромния си опит в работата с танцьори и патици, мога да обобщя следното -

Патиците не говорят.
Патиците са мили и добри.
Патиците винаги стават рано, независимо докога са били на репетиция предната вечер и какво са правили след репетицията.
Патиците винаги знаят какво правят на репетиция, независимо дали това има общо с репетицията.
Патиците помнят повече от три минути.
Патиците ядат по малко и издръжката им на месец струва по- малко.
Менструацията при патиците не е свързана с временна невменяемост и завършва с едно огромно и ужасно вкусно яйце.
Патиците са винаги благодарни.
Патиците страдат по-рядко от психични разстройства.
Патиците изяждат нежеланите насекоми в апартамента ви и почти всички хранителни отпадъци.
Патиците ви обичат.
Патиците почистват кожата ви от мъртви клетки.
Патиците не знаят, че работят в България и притежават достойнство, което не им позволява да се снимат в чалга клипове, докато работят с вас.
Патиците не знаят значението на думите “не” и “не мога”.
Патиците знаят, че са зависими от вас и се съобразяват с това.
Патиците нямат проблем с голотата.
Патиците имат крила.
Патиците по-бързо достигат менталната си зрялост.
Патиците могат да се изсерат върху вас само в буквалния смисъл.
Патиците са вкусни и могат да бъдат заклани след неуспешен спектакъл, нещо което сте искали да направите с не един танцьор.

- - -

през ноември
в първия ден
на фестивала за свободен театър
ще бъде премиерата на medea
на мирослав йорданов
в която дебютиращи изпълнители са
мускусната патица зигфрид
скулптора никола борисов
младата танцьорка мирослава захова

- - -

прес информацията казва че -

medea
се случва в опустошен свят, населен с фантомни образи и фрагменти, свят, в който звучи ехото от мита. Свят на остатъци след изпепеляване. Тялото в този проект се третира като радикализиран образ на кризата, изследва се динамиката му, пробудена от програмираната му тленност - в момента на неговото изчезване.





No Comments yet

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Powered by WordPress with GimpStyle Theme design by Horacio Bella.
Entries and comments feeds. Valid XHTML and CSS.